S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

RYCHLÝ KONTAKT:

tel: +420 608 346 903
napište nám

NOVINKY:

arr3Koloběžkářská veselice 2018Srdečně Vás zveme 6.1 2018 na druhou zimní Koloběžkářskou veselici     ... arr3Pohár Posázaví-Český Šternberk 2017  Poslední díl letošního Seriálu dlouhého koloběhu je za dveřmi: Propozice Pohár Posázaví - Český... arr3Z Ráje do pekla a zpět 2017  V 90tých letech bylo obrovskou výzvou zúčastnit se a dokončit závod na silničních kolech, který... arr3Půjčovna Hamr se na rok opět loučíPůjčovna koloběžek Kostka, kterou jsme letos opět provozovali v Hamru na Jezeře bude končit svůj... arr3O Znojemskou okurku  Pátý díl letošního Seriálu dlouhého koloběhu O Znojemskou okurku v sobotu 19.8. VÝSLEDKY A... arr3Přejezd republiky 2017 - reportáž, výsledkyVýsledky, reportáž, odkazy na fotoalbumy a dojmy účastníků Přejezdu 2017 ČTĚTE ... arr3Okolo chalupy o koláče paní JežkovéVýsledky druhého dílu Seriálu dlouhého koloběhu, který se uskutečnil v sobotu 10.6. 2017 Výsledky... arr3Půjčovna koloběžek Liberec - Géčko/GlobusPůjčovna LIBEREC - OC GÉČKO/GLOBUS Vážení zákazníci, doba pronájmu prostor pro půjčovnu koloběžek u... arr3Hodkovické koloběžení 2017Do výsledků, reportáže i fotogalerie vplujete kliknutím níže ;o) ... arr3Novinky z naší půjčovnyObohatili jsme řadu našich půjčovacích strojů o závodní koloběžku Kostka Racer Pro v našich... arr3Seriál dlouhého koloběhu 2017Vypouštíme první informační vlaštovku k Seriálu dlouhého koloběhu 2017... arr3Jízdy s fyzioterapeutem 2017Jízdy na koloběžce s fyzioterapeutem Jardou Jislem pokračují i v roce 2017. První vyjížďka proběhne... arr3Dámské jízdy 2017Dámské jízdy na koloběžkách jsou určeny pro dámy, ženy, slečny... k protažení se a popovídání na... arr3Jízdy na koloběžce pro začátečníkyZalíbila se Vám koloběžka, ale nemáte odvahu na ni vyjet sami na výlet? Zkuste to s námi na... arr3Rekonstrukce prodejnyJak proběhla letošní únorová rekonstrukce?   Čtěte v našem Blogu   ... arr3První zimní Koloběžkářská veseliceO první zimní Koloběžkářské veselici čtěte v BLOGU.   ... arr3Chcete být také informováni o našich akcích?Vzhledem k mnohým žádostem jsme založili skupinu zájemců, jíž zasíláme informace o našich... arr3Hodně pohodových kilometrů v roce 2017  Všem zákazníkům i příznivcům děkujeme za společně prožitý rok. Povedl se. Budeme se těšit na...

 Reportáže a fotky z koloběžkářských akcí

 

 

Videa z koloběžkování

 

 

PROČ NAKUPOVAT U NÁS:

 

* zázemí kamenného obchodu

 

* 11 let na trhu

 

* kvalitní poradenství a servis

 

* výhradní distributor koloběžek

Kostka pro Liberecký kraj

 

* možnost vyzkoušení koloběžek

na prodejně i v okolí

 

* pozvánky na naše koloběžkové

akce

 

 

INFORMUJEME VÁS:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Instagram


»
Mistrovství ČR 2017 Plzeň


O uplynulém víkendu proběhly mistrovské závody v rámci 3.kola Rollo ligy, které připravili zkušení pořadatelé PSP klub koloběhu Plzeň v čele z Petrem Peštou. Na uzavřených tratích jel kritérium, štafety a dlouhý závod velký počet startujících. Taktika byla jasná - všichni chtěli vyhrát, takže napálit hned začátek a zkusit vydržet, ale nesmějí to udělat všichni. Já to měl jednodušší v tom, že se mi dařilo jet po oba závody z bezmála o půl století mladou sympaťačkou Kačkou Ševcovou a v podstatě si jen průběžně kontrolovat odjíždějící skupinku za náma. Sice jsem zvolil špatnou obuv (silniční Inov8), o které mi v krámě tvrdili, že na silnici nesmeká (opak byl pravdou), ale musel jsem si zvyknout. Ostatně při mých „kochacích“ jízdách to nemá na výsledek až takový vliv stejně jako gramáž koloběžky. V cíli nás čekal dostatek občerstvení, výborné buchty paní Evy a nečekaně v kategorii mistrovský titul z obou závodů.


MČR start dlouhý závod MČR 2017 dlouhý závod MČR 2017 kritérium

Marcialonga 80km

Marcialonga 80km/1894m (4:13)

Tento letní ryze silniční závod jezdí řada cyklistů v trojkombinaci ostatních závodů (běžky, běh). Na výběr je trasa ještě delší a to 135km/3279m, velmi praktické ale je, že trasu lze změnit během závodu, na kterém jsou v několika místech stanoveny průjezdní limity. Vzhledem k tomu, že při přihlašování trošku prudili ze závodní cyklolicencí a lékařskou prohlídkou, tak jsem pořadatelům ani neříkal, že to chci jet na koloběžce. Za startovné 40 euro jsou v paketu těstoviny, sýr crafťácké triko, ponožky, občervstvení. Start je tady (jako v zimě) ve velkém stylu tradičně za hlasitého zvuku kapely ACDC. Ve špalírech přihlížejících diváků se postupně rozjíždí necelá dvoutisícovka silničkářů a mezi nimi jeden koloběžkářský „Jouda“, kterému velmi brzo po rovinách všichni mizí z dohledu. Silniční kolo je a bude vždycky výrazně rychlejší a to, že člověk někoho občas předjede je zapříčiněno hlavně nižší výkoností kolaře. Celkově náročnější trasa (celkem 35km do kopce) má stoupání přesahující 18%, takže alespoň v takovýchto pasážích je občasná šance na předjetí. Postupně si na passo di Lavazo nasbírám půl stovku silničkářů  jen tím, že jedu stále konstantní tempo a „odpočívám“ v pasážích, které padají na 8%. Nejhorší  jsou ale kopce, kde je stále prudké konstantní tempo z nedostatkem serpentin, ve kterých by šlo odpočívat-pohled na mrtvou veverku u silnice mi nepřidá, snad takhle nedopadnu. Vedle silnice v lesích tu zpravidla teče nějaká říčka, že to vypadá fakt jako na Šumavě vedle Vydry, pravda akorát troch více do kopce. Italové jsou velmi uznalí (a to nejen ti, které předjíždím), dávají obdiv hodně najevo a často pochvalně gestikulují a říkají „komplimenty“. Na trati je pár dobře rozmístěných  občervstvovaček, kde si kromě jiného lze doplnit bidony. V příkrém stoupání na passo di Lavazo je čerstvá srážka motorkáře z autem, takže jsem jen kradmo koukal, jestli není někde roztroušenej po příkopech, aby se mi ještě nepřitížilo. Jojo,to se pořád jezdí přes plnou čáru ,dokud podobnej nápad nemá také protijedoucí. Relativně bezpečné sjezdy v několika vesnicích bohužel značně překračují 70km/h, snad mi nepřijde domu nějaká neobjednaná drahá fotografie. V rámci bezpečnosti se výrazně  přibržďuje jen v úsecích kde je mokro na vozovce. V kopcích se dosti často otevírají krásné průhledy na mohutné okolní kopce, ze kterých pozvolna mizí sníh. I když jsem se po 80km bohatě vešel do časového průjezdního limitu, rozhodnutí nepokračovat dále na delší trasu přes passa ve vydatném dešti považuji za správné, to ostatně vidím na vracejících se „promodralých“ klepajících se závodnících. V cíli mne  bouřlivě vítají diváci ,přestože jsem téměř na opačném chvostu jako vítěz. Moc pěkný závod, ale vzhledem, že tu jsou kopce jako „bů“, doporučuji se předtím projet, aby to tolik nebolelo. Vůbec to není o tom, honit se jenom s cyklistama (které stejně nedoženeme), ale o tom, si i užít parádní atmosféru z několikahodinovým kvalitním výkonem v pěkné přírodě, kterou se cestou kocháme. Potom není divu, že ještě druhý den po příjezdu domů jsem rozevlátý, jako kdybych celou dobu kouřil jenom brka…


Po startu, i když to tak nevypadá 18% Stoupání na passo Lavaze Lavaze 18% Passo Lavaze Passo Lavaze Passo Lavaze jezírko Stoupání na S. Pietro Šumavská krajina na passo Lavaze

Cefalu - Etna

 

Cefalu-Etna 182km/4065m 11:49


Po půlroční koloběžkové odmlce jsem si na svou první delší vyjížďku zaletěl na Sicílii. Cílem byla 4.etapa Gira, která mě připadá nejzajímavější z etap jedoucích se na začátku. Několik hodin po pobytu na Sicílii jsem si opět uvědomil, jak jsem rád, že žiju v naší zemi. Necelých 200km do kempu nedaleko Cefalu, kde měl být saport jsem překonal pomocí autobusu, vlaku a pěšky. Saporťáci připravují jídlo na druhý den do noci a když jsem ve dvě v noci vykouk ze stanu, tak Láďa ještě montoval koloběžky a ve čtyři hodiny jsme všichni vstávali-všichni pracují neskutečně! Snídaně a po půl páté odjezd na start do Cefalu (kostel Duomo je skvost arabsko-normanské architektury-původní pohřebiště normanských králů). Za svitu čelovek vyrážíme po mírně zvlněných kvalitních asfaltkách téměř 60km stále kolem moře. Přichází první kopec, který má téměř 33km. Odsud už jsou nádherné výhledy na mohutný masiv mírně kouřící zasněžené Etny. Na většině těchto dlouhých kopců člověk nevidí a netuší, kam až to povede, lesy jsou místy husté a serpentiny se v nich kamsi ztrácejí. Zastavuje se v pravidelných zastávkách dle potřeby a ze stoupající teplotou častěji, všichni kluci jsou sladění a v pohodě. Jede se za normálního provozu a jelikož italští řidiči mají „svá“ pravidla (jízda na červenou, jízda v pruzích se vytváří dle potřeby, nedává se přednost, přes přejezd se přestává jezdit až když závora škrábe o kapotu atd.) tak je třeba býti velmi obezřetní zejména při průjezdu městečky. Italové jsou neskuteční „Ervíni“, ono je den před Girem a oni asfaltují narychlo povrchy i ve větších délkách, takže se kamínky krásně lepěj na kola! Krajina je tu až nečekaně zelená navzdory vysokým průměrným teplotám. Některá městečka jsou jak vystřižená z „Kmotra“ a nemusí to být zrovna Corleone. Škoda že se (ty průjezdy) nedá fotit za jízdy tím velkým pitomým telefonem, co vyžaduje spolupráci obou končetin. Zastavujeme také na nejvyhlášenější pistáciovou zmrzlinu. Dáváme pár sjezdíků a v městečku na jih od Etny i kafe, v tom italové nemají ve světě konkurenci (ani cenovou, je všude za Euro). Česká barmanka nám říká, že tam neviděla čecha 15 let a že Etna „prská“ každou chvíli. V poslední fázi máme další 33km kopeček, který končí na Etně ve výšce 1892m. Já si říkám, že si raději popojedu trošku dopředu, aby náhodou na mne zbytečně nečekali. Tak si furt jedu a jedu, občas se ohlédnu, ale nikoho nevidím. Čím výše,tím začíná být chladněji. Přijíždím nahoru a ohlednu se dolů, kluci i saport to mají ještě tak 5km. Je tady kosa jako blázen, ještě že se mě ujal anglický sapport cyklotýmu, vzali mě do vytopeného auta. Ještě za půl hodiny se klepu tak, že Láďovi ze saportu nedokážu napsat esemesku, kde jsou. Kluci doráží, dnešní etapa byla fakt dost náročná ale nádhernááááá! Tak rychle převlíct a přejezd do kempu. Ráno já mizím na opačnou stranu ostrova, abych stihl odlet. Bohužel nestihl, takže další dva dny, než se mi podařilo přiletět do Bratislavy…Ale určitě to za to stálo, výjezd na Etnu je přísný ale nedávejte si ho na závěr vyjížďky. Takže hurá za pár dní zpátky do Dolomit a Stelvio, to bude zase po roce mazec.


Camp Camp 2 Camp 3 Camp 4 Camp prádlo Camp 1 Cefalu Cukrárna Etapa 4 Etna v mlze kopeček koupačka Ladovo království Masiv Etny Masiv Etny Příprava jídel Support Silnice kolem moře Strategie Alpo - Pelcík Svačinka Výhledy na Etnu Výhledy Zastávka Etna vrchol

Lužické hory

 

Silvestrovská inverze z kopce Hvozd v Lužických horách....



Hezký Nový rok

 

Všem (kromě těch kreténů z černou vlajkou) ať už na stupátku, lehátku, prkýnku či jiném sportovním nářadí nebo i bez něj přeji ať si svoje výkony dokážou a také stačí užít. Samozřejmě, platí heslo "není důležité zúčastnit se, ale vyhrát" (jau, právě jsem dostal pohlavek od manželky), ale mějme i čas na prožitky a svoje blízké. Užívejme a važme si chvil, které máme kolem sebe možnost dnes už i ovlivnit. Nakonec život každého z nás není až tak dlouhý, jak se nám zdálo na začátku...

Buk od Milana Jelínka

 

 

Příspěvky Milana Jelínka v předchozích letech